Щодня до місць громадського харчування приходить велика кількість людей. При цьому перше, на що звертають увагу відвідувачі, це зовнішній вигляд приміщення.
Красивий дизайн, комфортна атмосфера,
приємні дрібниці інтер'єру та абсолютний порядок – все це створює настрій клієнта та бажання повертатися знову і знову. До того ж вимоги санепідстанції досить серйозні, а їх порушення спричиняє масу небажаних наслідків.
Як часто проводити прибирання?
Наводити чистоту необхідно щодня. Обов'язково регулярно мити підлогу, протирати столи на кухні після кожної приготованої страви, обробляти засобами для чищення санвузол… Словом, робити все те, що підтримує елементарну гігієну закладу.
Крім цього приблизно раз на півроку (або частіше) потрібно здійснювати генеральне прибирання ресторану. Вона проводиться в неробочий час і потребує особливо ретельного підходу.
Хто має цим займатися?
Персонал закладу не завжди якісно справляється з наведенням порядку, оскільки має багато інших не менш важливих справ. Якщо ж створювати нові вакансії для прибирання ресторану, то доводиться виплачувати додаткові податки, отже, зростають витрати.
Вихід є!
Працівники клінінгової компанії легко упорядкують навіть найбільшу залу. Безцінний досвід, навички користування професійним інвентарем, знання хімічних миючих засобів та допустимих концентрацій їх використання роблять процес збирання швидким та якісним. Таким чином, підлога буде чистою, але не слизькою,
кухня акуратною та зручною для приготування, меблі доглянутою та охайною довгі роки, а в туалеті завжди будуть необхідні засоби гігієни. Все це особливо важливо у повсякденному цейтноті громадського закладу.
ЯКЩО У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ ЩОДО ПРИБИРАННЯ ВИ МОЖЕТЕ ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ ПО ТІЛ. 066
-95-880-77